söndag 24 juli 2011

Gröna äpplen, och Ilse Roempke

För ett tag sen så skyltade Maria på Prylodesign ett tyg som jag köpte till min dotters rum. Nu är det äntligen på plats och jag är väldigt nöjd med resultatet. Min dotter är lite för liten för att säga bu eller bä om saken, men jag är säker på att hon kommer uppskatta tyget med tiden.


På loppisen utanför Uddevalla, den med lamorna så hittade jag en liten bonad av Ilse Claeson Roempke som ska hänga i samma rum. Porslinan har visat upp andra alster av Roemke här och här


.

4 kommentarer:

  1. Åhhhhh så fina båda bonaderna.

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättefin på väggen :)Kul att du visade den!

    SvaraRadera
  3. Det blev verkligen superfint! gillar stilen mycket.

    SvaraRadera
  4. Så fin Ilse-bonad! Jag vann faktiskt budgivningen på en likadan fast i brun-beige toner på Tradera men Posten slarvade bort paketet...:(

    SvaraRadera

Kanske gillar du också