söndag 16 februari 2014

Antikmässan 2014

Så är den slut redan, årets stora Antikmässa som traditionsenligt hålls på Stockholmsmässan i Älvsjö. Jag tror att jag skulle kunna gå runt i evigheter, för tänk om jag missat något hemska tanke. Mässfavoriter var bl.a. Brandstationen och På femte våningen vars grejer som vanligt väckte ett stort villhabegär hos mig. Extra roligt var det att på fredagen träffa så många av retrobloggarna, det har också blivit tradition, att ha bloggträff på mässan. Mässarrangörerna brukar vara schyssta och t.o.m ordna ett särskilt mötesrum till oss. Och jag tror att nätverket minsann växer för varje år!

Hursom helst. När jag går runt i den här sköna bubblan som Antikmässan är så glömmer jag nästan helt bort att fota, men några foton har jag ändå, så håll till godo.





























1 kommentar:

  1. Skoj att ses även om det inte hann bli så länge denna gång...fina bilder!

    SvaraRadera

Kanske gillar du också